2009-03-04

Onsdag...

Ja nu var det alldeles för länge sedan jag skrev igen, fattar inte hur det kan bli så.
Men nu har vi skrivit papper och fått nycklar till huset.
Var där i helgen och fixade. Fick med oss en hel del kartonger. Hade C där och fick hjälp att packa upp en del så att jag fick med mig lite kartonger hem igen. Men de har jag redan packat igen. =) (inte alla men några)
Fick besök av L och E med lilla magen, åt första middagen på Frövi :P
Sen kom M, C och J från Kumla och kollade in huset innan de skulle in till stan och fika med bilfolket.

Jag har hunnit packa upp halva köket och till min förtvivlan så har jag färre skåp i huset mot vad jag har i lägenheten =( Men det ska väl gå ändå.
Har fått upp en del gardiner och bytt gardinstänger. Måste bara handla några till och MASSOR av tyg för det finns MÅNGA fönster som vill ha lite gardiner =)

Källaren blev inte heller riktigt som man hade tänkt sig. Det visade sig att de hade byggt in oljetanken i den bärande väggen, så när vi tog bort den så försvann mer än halva väggen så nu blev det helt andra förutsättningar där nere. Men egentligen till det bättre, men det blir mer att göra. Lite bilder kan komma ikväll när jag förmodligen sitter vid min egna dator...

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ser fram emot bilder ;-)