2009-03-08

8:e mars...

Dagen börjar som vanligt nu för tiden alldeles för tidigt, enligt min mening.
Men samtidigt är det väl bra för att vänja sig till när skolan börjar.

Igår kväll fick vi dit sofforna. Vilken skillnad det blev när det kom in någonting i rummet.
Men vet inte hur de ska få stå sen...
Ska försöka komma ihåg att ta kort idag när det är lite ljust.

Vid 10 ska vi iväg och titta på ett vitrinskåp. Ett sånt som jag länge har velat haft, men inte haft plats för. Detta var målat vitt. Och ev så kan vi få ta över ett i trä från J & M.
Sen ska vi vidare till huset, men mamma i släptåg =)
Bra när man får erbjudande att åka med egen bil och ta med lite grejjer, så idag blir det resten av blommorna som får följa med. Är nog när man tänker efter det som jag tycker är skönast att ha klart. För det är inge skoj att försöka fylla alla bilar som ska med flyttlasten med blommor och man sitter med blomblad överallt.
Men nu har det gått smidigt, tur att jag halvdödade den största jag hade.
Så det har blivit 3 fulla flyttlådor och så blir det bara 3 st man får ta löst =)

hadé så länge!

Inga kommentarer: