2009-03-22

Söndagkväll...

Ja då har man bott i hus 1 vecka =) Känns riktigt bra!
Idag känns det som att vi har fått en del gjort. Tur att det kommer folk ibland så man får lite gratis barnvakt så man kan göra något. Annars springer han bara runt i det man håller på med.

Dörren är borta från hallen, klädhängaren har kommit på plats, lite otippat ställe, men det blev super. Så hinner vi känna in om det är så vi vill ha det sen oxå. Innan vi gör om i hallen.
Måste lägga nytt golv där.

Har fått upp tavlor i vardagsrummet och en klocka.

Chatarina tittade förbi idag. Försökte allt få henne att stanna på mat men det dög minnsan inte (haha) Men det fick hon sota för när hon kom hem för det var godare mat här =)

John och Maria tittade förbi och under tiden bror var oc tränade så var Maria kvar här. Så hon och Sebbe gick till affären.

Tony och Anna kom oxå förbi en sväng och tittade till huset =)

Nu ska jag lägga mig och titta färdigt på filmen.

Kram kram

1 kommentar:

Ninna sa...

Ja, jag skulle ha ätit hos er men jag tyckte ni hade massa gäster ändå =) Men din mat var godare, nästa gång så, jag kommer med willys påsarna =) haha hoppas det gick bra idag med första skoldagen, var trevligt att få sällskap i bilen imorse iallafall =)