2009-03-08

uppdatering...

...ja jag måste skämmas!
Jag har inte tagit ett kort idag, men det har vart fullt upp. Men ska försöka få fram den på onsdag när jag ska dit med "Pärlan"

Men kan ju säga att det blev ett vitrinskåp, och det har fått sin plats i vardagsrummet.
Har placerat ut blommor i fönstrena och vattnat, men kommer inte ha dem som de står nu. har bara ett par på övervåningen. Men de får lite ljus nu.
Och så vill jag byta fönsterbrädor i alla rum. De som sitter nu är några skitfula i plast som flyttar på sig när man ställer någonting på. Lite vanskligt tycker jag, men det får duga så länge.

Nu har jag vart lite duktig och sorterat en del papper som var kvar, men kommer inte orka att sätta n allt idag och rensa färdigt. Allt som ska slängas är borta i varje fall, nu återstår det att sortera alla papper i rätt högar och rätt ordning. Men det får väl bli morgondagens bestyr.

kram kram

Inga kommentarer: