2009-03-23

Första skoldagen...

Ja dagen började med att jag blev väckt av Sebbe, sen att Jerker satte en armbåge i sidan på mig och en fråga om inte jag kunde gå upp och ta honom...

Sen efter en liten frukost och lite packande i väskan. Så blev jag upphämtad av C. Så tog vi sällskap in till stan. Så snällt att du inte tyckte att det gjortde något att åka lite tidigare än vad du hade tänk.

Först var det upprop, sen en massa information, lite paus sen mer information och en massa snack om ja jag vet inte om allt var så viktigt...men det kanske det var *ler*

Sen liten rundtur, efter det en snabb lunch.
Efter lunchen så fick vi mer information och lite schema snack.

Nu ska jag gå och lägga mig och vara duktig och läsa lite om lagar.

Natti

2 kommentarer:

Ninna sa...

Var bara trevligt att få lite sällskap i bilen =)

Anonym sa...

Lagar? Låter ju nästan som om du går en juristlinje ;)