2009-03-20

Fredag...

Idag var vi först på dagis och lekte. Jag lämnade Sebbe en timme och han brydde sig inte alls att jag åkte iväg. Men däremot en jämngammal kille T, han började storgråta när jag tog min cykeln och åkte så jag fick snällt säga hej då till honom också och vinka lite. Men jag hörde honom lång väg när jag cyklade iväg till Fröviskolan.
Väl på skolan hälsade jag på Anette. Det var riktigt trevligt. Var år och dar sedan jag träffade henne. Sen dök en gammal klasskompis upp och sa hej i dörren, det visade sig att hon jobbade på fritids vid skolan. Världen är väl liten ibland.

Tillbaka på dagis så hade allt gått jättebra, han hade ramlat och slagit sig en vända men som vanligt hade han bara velat ha lite uppmärksamhet sen var det bra. När jag kom ramlade han igen och när ha fick syn på mig så ville han inte ha fröken utan gick till mig istället =)
Ibland är man rätt bra att ha! *ler*

Sebbe hjälper till att städa!
Sebastians kudda han ska ha på förmiddags samlingen med sång och frukt.
.
På kvällen åkte jag in till stanAfter Work dans =)
Det var riktigt skoj, många jag inte träffat på länge =)
Nu ska jag snart sova är väldans trött och imorgon ska jag städa ur lägenheten i stan. Någon som känner sig manad så är jag där från 10:00
Natti

1 kommentar:

Ninna sa...

Va fin kudden blev!!! Jättetjusig! =)
Nä manad kan jag nog inte säga att jag känner mig, host harkel...
Roligt att det går så bra för han ändå =) Han är en äkta förskoleunge =)