2009-03-06

Fredag.

Ja då var det snart slut på denna vecka också.
Tycker tiden går alldeles för fort. Bara en vecka kvar till flytten. Hoppas att vi hinner packa ännu mer och att vi kan få ut en del i helgen. Kan vara skönt att det i stort sett bara är möbler att flytt när man väl har hjälp.
Men nu syns det hemma att man är på väg.

Kommer att sakna tegelväggen här i lägenheten. Men man kan ju inte få allt här i världen.
Att ha närheten till stan kommer nog oxå att kännas ett tag framöver, men kommer nog inte sakna det så mycket. Men visst är det skillnad, nu kan jag bara ta vagnen och gå upp på stan och är där inom 10 min. Sen kommer jag få ta bil/buss/tåg och det tar minst 20 min, leta parkering eller att gå från buss/tåg.
Men att slippa rökande grannar dygnet runt. Kunna ha öppet och vädra året om =)
Ha egen trädgård som man inte behöver dela med en massa knäppisar... Ska bli riktigt skönt att flytta!

Igår ringde de från dagiset (jag vet förskola) Men jag kommer ALLTID att säga DAGIS.
Sebbe ska få börja på Skogsdungen avd. Eken. Men min gamla klasskompis mamma som skolar in. Se om hon känner igen mig när jag kommer på besök nästa vecka.
Har barnvakten med mig. "Pärlan" (ja gumman du får heta det nu) ska med och kolla på huset oxå, så det passade ju fin fint.

Nu ska vi se vad denna dag kan ha att bjuda =)

kram kram

Inga kommentarer: