2009-03-17

...inte riktigt som man hade tänkt sig...

...nej det kan man verkligen säga.
Blev väckt av att Sebbe vaknat, ville inte riktigt somna om, när jag kom in till honom så stank det i hela rummet. Så det blev en snabb dusch... ja och då menar jag verkligen snabb!
För när vattnet inte ville rinna ur duschen så var det bara att konstatera stopp!
Mindre skoj eftersom det inte riktigt det första man vill ta hand om kl. 06:00.
Inte har vi några redskap, fick jag snällt veta av J. Men efter lite fixande så insåg han att det låg en träkula i röret. Fråga mig inte hur den kommit dit, men det hade gått fin fint när J duschade, men då hade den väl vart torr och allt rann undan bra, sen måste den ha svällt upp och genast så fick ingenting komma igenom.
Men nu är det åtgärdat så nu kanske jag ska ställa mig i duschen *ler*
Den fina träkulan =)

Jag har fått fram en del av mina elefanter =)

Riktigt skoj att få fram de efter så lång tid i bananlådor =)


Så här ser tv-rummet ut, med vitrinskåpen på sidorna, resten kommer väl rätt snart...
Hoppas jag. Ska bara *ler* Men de är inte riktigt klart för att komma med här.
Ska bara fixa lite till.
Handlade en till bokhylla igår, så vi ska fixa klart i vardagsrummet innan det kommer en bild.
Sen ska linneskåpet upp på övervåningen innan det kan förverkligas på kort i bloggen =)
Idag ska vi till "dagis" (jag vet att det heter förskola)
Första inskolnings dagen =) Ska bli spännande.
Kram kram




4 kommentarer:

E-line sa...

Jasså?! Har ni redan hunnit dricka champagne i duschen! =) Inga gränser finns det tydligen...

Ninna sa...

Oj då, inte kul nej sådär på morronen... Tur att det ordnade upp sig snabbt iallafall =)

Lidonia sa...

Hade det vart en champagne kork hade jag kanske till och med fattat hur den ev. hade kommit dit....

Anonym sa...

Lycka till på första dagen på dagis ;) huvudsaken är ju att du vet att det heter förskola oxå :P