2009-03-30

Måndag...

Ja då var det en ny vecka igen, tiden går alldeles för fort.
Sebbe var på dagis första riktigt dagen idag.
Det hade gått superbra. Han hade vart hungrig och somnade på en gång.
Chatarina var med och hämtade honom från dagis, så helt plötsligt så stod han färdigklädd i hallen och väntade bara på mig =)

Sen blev det affären, handla lite till maten. Laga mat till Sebbe, sen kom Emma och hämtade honom med några kompisar för en promenad. Sebbe hade knappt tid att äta klart för kommer Emma betyder det att man får gå ut och åka vagn och leka.

C stannade på mat och sen fick jag lite hjälp att fixa till bloggen, har fasen inte tålamod att hålla på att fixa själv så det var toppen =)

Nu har Sebbe somnat och jag har fått i mig lite kaffe, nu är det bara att börja med inköps listan.
Kommer nog inte bli så mycket skrivet på den imorgon.
Ska försöka hinna både läsa och fixa lite hemma. Vet bara inte riktigt i vilken del jag ska börja med..

kram kram

1 kommentar:

Ninna sa...

O titta så fint det blev =)
Du gjorde ju faktiskt allt själv med lite instruktioner bara =)