2009-05-16

Förkylningstider...

Ja då har man nästan vart hemma en vecka först med feber frossa och sen snuva, lite hosta men nu bara snuva kvar. Men tror inte allt beror på förkylning tror det är en hel del pollen i luften som inte vill att jag ska må bra.

Det största nackdelen med att flytta från stan. Men det får man ta.

Skulle ha skrivning i fredags, men så blev inte fallet =( Skulle ju vilja ha den gjort så man slapp gå och tänka på det. Så jag hoppas att jag kan boka om den så att jag gör den nu i veckan som kommer.

På måndag ska vi ha matning på schemat =) Hoppas vi får något gott, eller om det bara blir att få lära sig snittsen :P
Tur att man har vart med en del så man vet vad man gör. Ska nog vara en vresig tant som inte vill äta *ler*

Var ute med jobbet igår, det var trevligt, inte så många som jag hade trott att det skulle vara, men det blev trevligt.

Idag har jag planterat om tomaterna så att de får lite större att växa i, ska bara leta reda på en bättre pinne att stödja dem med.

Inga kommentarer: