2009-05-02

Ny månad och natt helg...

Ja nu hr det blivit ny månad... redan maj, fattar inte att det redan är vår. Det kommer upp både det ena och det andra i trädgården. Ska bli spännande att se hur allt kommer att se ut när det blommar.
Nu sitter jag på jobbet. Skulle ha jobbat en natt denna helg, men är nu inne på min tredje. Men imorgon tänker jag inte hoppa in även om det skulle bli aktuellt. Så nu får alla hålla sig friska!

Idag hade vi besök från Norrköping.

Har köpt en studsmatta till Sebbe. Ska lägga ut en bild på det sen. Har faktiskt vart duktig och tagit lite bilder från trädgården nu, men ska få in dem idatorn oxå. Det är väl för enkelt för att jag ska göra det.

Nu ska jag fortsätta skriva på hemläxan, som de anra i klassen ska göra under praktikveckorna.

Kram kram

Inga kommentarer: