2009-05-20

Onsdag.

Ja idag har jag fått turen att få lite sovmorgon.
Men vaknade rätt tidigt ändå.

Jag har hunnit läsa lite i nästa kursbok. Medicinsk grundkurs.
Men avundas C som läser massor, själv tröttnar jag efter kanske 40 sidor....
Så det kommer att ta ett tag innan jag har läst boken.

Vill egentligen börja med en annan bok som jag fick hem i brevlådan förra veckan...men ska försöka vara lite duktig innan jag plockar fram den. Kanske ska försöka hålla mig tills vi ska åka på semester. Se om det finns någon tid att läsa då.

Håller tummarna på att Sebbe kommer fortsätta behöva sova efter lunchen =)

Igår skrev jag provet som skulle ha gjorts i torsdags, men jag var hemma och sjuk då =(
Men nu fick jag det gjort, känns skönt. Kändes som att det var lättare än vad jag hade trott, men ska inte ta ut någonting i förväg. Vi får väl se hur det går. Men hoppas att det går bra!

Vi har haft matning på schemat denna vecka och munvård.
Gick väl bra tycker jag men inget av det är ju nyheter för en annan, men det var många mer moment på munvården som ingen på jobbet har infortmerat om så det känns ju bra att man får ltie mer kött på benen.
Men samtidigt så har vi inte haft så många som har legat sjuka länge som har behövt hjälp med munnen på det sättet.

Nej nu ska jag laga lite mat och röjja lite, känns som att det är dags, blir ingenting gjort när man går i skolan och jobbar på helgerna.
Ännu mindre när man har vart dålig. Så nu jäklar...

Kram

2 kommentarer:

Ninna sa...

Avundas du allt jag måste läsa Jisses! Du kan få låna några o läsa åt mig om du vill, inga problem alls haha =)

Lidonia sa...

Nej jag avundas inte att du har mycket att läsa utan att du har diciplin på dig själv att du ORKAR läsa allt!