2009-05-24

Resten av långhelgen...

Igår lördag var jag till Stan och dansade i stort sett hela eftermiddagen och kvällen.
Kom väl in till stan strax före 2 och åkte hem vid 22:30. Så det blev en stund.
Men det var riktigt roligt, var länge sen jag dansade så mycket och sen jag dansade A2, kommer inte ihåg när det var senast. För tror bara att det har vart A1 sista tiden.

Sen var jag kvar en stund på Afterpartyt...hehe...norrmännen var riktigt dragna, men de tog sig fram på dansgolvet =)

Igår började vi även sätta upp de nya hantagen i köket, men när jag skulle ta kort så dog kameran, så det får bli ev. imorgon. Då kanske det är helt klart.
Ska väl sätta mig och kolla på det nu, hur jag ska fixa det på lådorna så det blir centrerat. Är ju tyvärr inte samma mått på de gamla och de nya hantagen. =(
Så det sa inhandlas vitt spackel oxå!

Idag har jag vart i Fellingsbro och sett delar jag aldrig sett förr!
Det var trevligt, tog en stund att ta sig runt rundan som jag har läst mig till bara var 6km. Tur att jag inte valde den som var en mil. Sebbe sprang en lång bit av den, därav att det tog en stund. Men glad och nöjd tvärslocknade han i vagnen innan han fått i sig maten.

Sen hem för att ta det lite lungt....trodde jag ja!
jag fick åka först till Tobbe och hämta nå skit....som jag itne hittade och tur att Lucinda var hemma, så hon kunde låsa upp till garaget och genom Jerkers förklaring leta fram till vad det var han skulle ha. Men inte nog med det, sen skulle jag till Kena och hämta någonting annat, men han skulle i varje fall vara hemma och visste att jag skulle komma.
Sen ut till garaget där Jerker har hållit till idag.

Se bara om han kommer hem snart för jag börjar bli riktigt hungrig!

Kram kram

Inga kommentarer: