2009-07-24

Fredag...jobbet väntar...

Ja då var det fredag igen.
Att det ska gå så fort hela tiden.
Men jag ska väl inte klaga det betyder att det är semester igen snart.

Just nu har jag muffins i ugnen, hoppas det blir bra. Testar ltie (som vanligt) Men till allas förvåning kan jag säga att det inte är choklad =)

Har vart och tittat på lilla Siri i veckan, så liten och söt. Att de kan vara så! Ofattbart.
Grattis än en gång Eline och Larsa.

Igår var vi på kalas hos Lisa som blev 8, helt sjukt vad fort det går.
Snart sitter vi här hemma med en tonåring. :S

Igår var jag till ånnaboda och tittade lite när de dansade, sen iväg till en husvagn där Emma som jag lovade att titta förbi redan hade gått och lagt sig =)
Sebbe utforskade ALLA husvagnar och tält som hade öppet.
Pappa var med och jag fick se vart de hade sin husvagn på campingen.
Vi åt en lättare lunch, sen kom regnet.

Jag skulle beställa tårta till Sebbes kalas, men kom till Hälls vid 15:30 och de stängde tydligen 15 =(
Måste nog kolla om det är någon som kan gå dit åt mig i veckan som kommer.

Borde kanske sova igentligen men har itne ro i kroppen, finns så mycket som skulle behövas göra, men alldeles för lite med tid....

Ville ju inte ha en trädgård som ser ut som en krigszon när vi har kalas för Sebbe, men nu ser det ut som att det blir så i varje fall...

Kram kram

1 kommentar:

Ninna sa...

Det kommer bli bra ska du sen =) Spännande o se vasd det blir för muffins då =) Jag som tänkte vi kunde ha en harry potter dag, men så ska du jobba =) Ska ändå vara barnvakt imorron kväll fast jag inte har nån lust/ork... Jag är för snäll ibland =)