2009-07-16

Natt...

Ja då satt man på jobbet igen, ska inte ut förrän om en timme ungefär.
Har jobbat undan lite småskit som måste göras.
Man måste ju passa på när man ändå är ute på larm.
Fick skjutsa hem en "farbror" som hade flyttat. Men han hade inte riktigt fått in det i sitt lilla huvud så det blev att lassa in och skjutsa =)
Tur att man kan hjälpa till ibland =)

Idag har vi som ni kan se på förra inlägget: badat! Eller Sebbe har badat och jag stod bredvid.
Han är inte alls rädd för vatten och det hoppas jag håller i sig.

Ska vara lidig i helgen vad fasen ska man hitta på då??
Någon med farslag?
Imorgon vet jag ju vad jag ska göra i varje fall.
SOVA!

Har börjat spela ett annat spel på FB, det är inte bra detta =( Jag blir ju så upp i det så det är helt sjukt. Men tur att jag inte känner att jag MÅSTE om jag inte har tid.

När jag spelade Travian kunde jag ju vakna på natten och bara vara TVUNGEN att gå upp och kolla så att vi inte blev anfallna.
Men hoppas att jag inte blir lika beroende av något spel någonsin!

nej nu ska jag göra lite nytta igen =)

kram

Inga kommentarer: