2009-07-14

Helt slut!

Ja nu har jag jobbat 4 nätter, vilket har tagit ut sin rätt. Det har vart helt sjuka nätter så att blogga har vart lika med noll! Men det har ni kanske redan märkt!
Ja Eline jag borde kanske ha bloggat mer efter jag skaffade telefonen, men tycker att det har blivit en hel del som inte skulle ha blivit.

Nu har jag fått vara hemma inatt, det var skönt sov som en stock.
Hoppas att tanterna och farbröderna har lugnat ner sig när jag är tillbaka imorgon natt.
4 veckor kvar att jobba. Känns lite när man ser det på schema, men en hel evighet när man känner efter :P

Nu ska jag och Sebbe ut och leka lite i trädgården innan det är dags för lunch och sovtajm.
Får väl se vad vi hittar på till eftermiddagen!

Kram

1 kommentar:

Ninna sa...

Oj! 4 nätter i rad o bara ledig en natt?? Ja då förstår jag att du haft fullt upp =)
Jobbat sent själv idag o imorron... Men slutar tidigt tors o fre, kanske kan stanna på en fika på vägen hem nån av dagarna, men du sover väl kanske när jag åker hem om du jobbat kanske... Får höras om det =) Kram!!