2009-07-09

regnet det bara öser ner...

Ja det kan man verkligen säga. Är trött och fick ingen sovmorgon idag heller. Sover inte vidare på nätterna. Hoppas jag får sova bra nu om dagarna när jag går på och jobbar natt hela helgen.

Just nu roar sig Sebbe och jag med att fästa en klädnypa på kläderna och rycka bort den :P Innan har vi målat lite med kritor.

Hade en fundering på att åka in till stan, men insåg att jag behöver vila lika mycket som Sebbe efter lunch idag. Annars kommer jag vara ett X imorgon när jag ska åka hem från jobbet.

Men kan ju inse nu i efterhand att vi hade verkligen semester i rätt tid. Fast nu har man inte så mycket man kan göra, skulle ju vilja kunna vara ute i trädgården.

Idag ska Å bli igångsatt, får vi se när det tittar ut nån bebbe. Håller tummarna att allt går bra och smidigt.

Kram kram

1 kommentar:

Mlir sa...

"Just nu roar sig Sebbe och jag med att fästa en klädnypa på kläderna och rycka bort den :P Innan har vi målat lite med kritor."

Ja du det är ju tur att de är lättroade ;)