2009-09-07

CSN...vad ska man säga???

Börjar bli lite trött på denna skit som man hela tiden måste ringa och kolla för att det ska hända någonting. Men ingen verkar veta någonting om nåt. Och alla säger att de som håller på med detta ska snart bli klara med det....

Den första som jag talade med nu sa att han skulle koppla vidare mig till en som skulle kunna ta beslutet på en gång och att jag skulle säga att jag gick på yrkes vux.
Satt i den nya kön i mer än 10 min innan en tant svarade att hon såg att det hade kommit in från skolan, men att inte hon hade någonting med beslutet att göra.

Så det är samma svar som sist för ca: 2 veckor sedan. Och ingenting har hänt. Man kan ju fundera på om de har tillsatt folk för att göra detta eftersom det är nytt eller om de blev en "chock" för att de inte tror att det ska ta mer tid???
Allt talar ju för att det är fler som börjar plugga nu och allt fler kommer att vara kvalificerade att få det högre bidraget och MÅNGA kommer att ansöka om det.

Vill ju veta hur det blir!!!

Inga kommentarer: