2009-09-14

Helgen...

Ja i helgen hade vi lite barnledigt och bodde på hotell =)
Men klantig som jag är så glömde jag kameran =(

Var och lämnade Sebbe hos morbror john och maria.
Sen åkte vi till Mlir med familj och tittade in huset. Det var litet men mysigt :P
Får ta bort lite grejjer bara Mlir ;)

Sen åkte vi vidare till Linköping. Checkade inte och sen gick vi ut på stan för att hitta lite mat.
Efter maten var vi allt för mätta så det blev hem till hotellet för att sova.

Vaknade täpt och ont i halsen =(
Men det var god frukost.
Men nästa gång vi bor på hotell ska jag ha sovmorgon och inte känna att jag måste iväg. Och ha tid att riktigt njuta av frukosten.

Efter frullen så checkade vi ut och for till Linköpings motorstadion =)
Där fick Jerker roa av sig lite, tror han hade riktigt skoj.
Hoppas jag får bilder snart av bror som kom lite senare.
Men man skulle ha haft filmkamera.

Nu ska jag vila, är sämre idag.
Tur att jag kan göra morgondagens lektion hemma imorgon.

Kram

Inga kommentarer: