2009-09-17

Den stora motordagen!

Första delen finns det inga bilder på eftersom jag nu var så glömskt, och det visade sig att Jerker mycket väl visste att jag itne hade med kameran. Och att han inte sagt något för att han inte vill komma med på bild. Tur för mig att mobiltelefon och sms finns =)

Bror hade med sig kamera när de dök upp fram till lunch ungefär.

Detta var en av bilarna som de fick prova att åka.



Här sitter Jerker i en annan.



Det var inte så skoj att vänta på pappa som bara stod i kö för att få åka runt på banan. Så Morbror och mamma och jag tog en egen sväng och tur som jag hade så var det barn som körde gokart. En snäll familj lät mig sitta i deras sons gokart bil, jag tyckte det var hur skoj som helst!

Sebbe i gokartbil =)




Pappa i gokart bil...



Jerker van den tävlig som de hade arrangerat med de som var med om denna dagen.

Här är en bild på alla som var med.













2 kommentarer:

Ninna sa...

Gud vad kul det såg ut att vara!! Kan tänka mig att J var nöjd med sin present! =)

E-line sa...

Häftiga bilar! =) Fick han köra nån själv? Förutom gokarten? Vad vann haN?