2008-07-11

Fredag.

Ja då var det slutet på en vecka igen....fattar inte hur fort det ska gå.
Nu i veckan har jag jobbat 3 nätter så det har mest blivit sova av på dagarna.
I tisdags var Sebbe med morbror John och Maria hela dagen. Själv for jag på bio på kvällen innan jag skulle börja jobba igen. Sex and the city =) Helt klart sevärd ;) Det var Fia som släpade med mig tillsammans med 3 andra vänner till henne, bara en jag inte träffat innan =)
På onsdagen var Sebbe i Frövi hos farfar.
och igår hade mamma Sebbe på dagen.
Så det har vart super skönt, brukar ju inte få sova längre än till 12 när Jerker är hemma, så detta har vart lyx!


Sebbe får frukostvälling! Bästaste =)
Enligt mig den mysigaste tiden på dagen är när vi intar frukostvällingen. Sen är det full fart mest hela tiden och mys det har min lillkille i stort sett inte tid med alls =(
Men vad gör man? Får passa på de stunder man får!
Bada med pappa det är skoj.
Ja för er som inte vet så har vi ett riktigt blötdjur till son, han far runt i badkaret som ingen annan =) Verkar aldrig få nog...
Var i stadsparken och badade där fick jag nästan inte med mig Sebbe upp till de andra kompisarna, han skulle vara kvar och bada...

Snygg sovstil!

Efter tupplur kan man busa igen.


1 kommentar:

Anonym sa...

O va stor han är! O va fina kort! Han går snart va?! Måste ta mig in till stan och träffa er snart! Hör av mig!