2008-07-18

Hehe....fredag hur ovanligt var det då??

Ja då var det frdag igen, har funderat på att skriva flera dagar, men sen när det väl gäller så har jag inte orkat eller kännt att jag har tid =)
Så igentligen ska man väl inte säga att jag känner att jag hinner riktigt nu heller....


så nu har jag vart uppe på stan gjort klart kortet till K som vi ska iväg och fira ikväll.
Ska ta ett kort så får ni se sen hur det blev.... För att ha svårt att hitta en bra ugglebild som var fin och passande tycker jag att det blev riktigt bra =)

...så då har man vart på kalas oxå...det vart hela familje och mat, kubbspel och såklart tårta.
Har precis kommit hem, då lillkillen inte var så glad när han vaknade till hemma hos pappa.
Tror han går igenom en liten seperationsångest tid igen. Förra var inte så lång och jobbig, bara att hålla tummarna att denna blir lika smidig.

Nu ska jag nog spela lite sen sova....

natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Separationsångest känner jag igen pappa har nått klängandes runt benen hela dagarna säger han! :-) Har hållt på några veckor!
Vi ska testa men kanske dum tid men annars blir det aldrig av båda vill egentligen ha kvar honom i sovrummet men inatt ska han sova i sitt rum! Får väl se om vi får ångra oss när vi springer fram å tebax för nappinstoppning! Hde gott å joba lugnt! ;-)

Lidonia sa...

hehe....ok, ja riktigt så illa är det inte här, det är bara på kvällen när han ska somna och ibland på dagarna när han ska sova som har får lite panik och skriker, men oftast går det över rätt fort.