2008-07-03

Marieberg

Hade tänkt skriva igår kväll, men orkade inte... fattar inte vad jag är trött...

Igår vart det en heldag på Marieberg med mamma, hon hade sin första semesterdag.
Mest vandrande runt runt, men lite handlat blev det allt också.

God sallad till lunch, så blev det med stoppande =)


Igår kväll blev det ÄNTLIGEN av att jag gjorde negerbollar (eller smeten i varjefall)
Har gått och tjatat om det i nästan 2 veckor, så det var väl på tiden. *ler*



Här sitter jag i min nya vagn.


Så här mysigt har jag med pappa på kvällarna när jag får vällingen =)

Avslutning med OP-familjecentral. Sitter och funderar när tåget ska gå. Jag, mamma och pappa ska åka lilleputt tåget på Stora Holmen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina kort!! Vad han har växt sen jag såg honom! Hittade kort på datorn när jag sorterade i mapparna från när vi hälsade på er första gången när han vart född. Han var ju så liten! Kram på er!

Anonym sa...

Trött säger du? Inte gravid väl? ;-) Tycker din sötis blev ännu sötare i sin ugglesolhatt!
Nu har jag köpt cykel jag är super nöjd vi köpte barnstol oxå blev toppen men har inte cyklat på en sådär 10år så måste öva innan plutt åker med! Hoppas vi stöter på varann igen bara sådär glassen va ganska god ju! ;-) Hade!

E-line sa...

Vädret hjälper till med tröttheten och jobb. Du har väl jobbar lite mer nu? Hoppas den nya vagnen håller nu!