2008-07-26

Hemma och halvkalas...

Ja idag kom vi hem igen, har vart i Frövi och badat, grillat å träffat vänner.
Har nu vart till Lindesberg och Mejk...heheh....för första gången och fler kommer det att bli, inte för att de har så mycket med prydnadssaker utan för att jag hittade att de hade billiga scrapbooking papper som faktiskt var rätt fina =)
Men nu var jag så kissnödig och kände inte att jag ville handla för hur mycket som helst så det blev bara 2 paket =)

Så ringde Tobbe, han och Lucinda kom över en sväng idag istället för imorgon eller ev. på tisdag...
Blir så när man är sin egen och har alldeles för lite fritid... Men det var skoj att de kom.
Sebbe blir alltid så blyg i början när han träffas Tobbe. Men det brukar släppa efter en liten stund. Det roliga är att det är bara Tobbe han har blivit sån mot...

Sebbe fick en bok med fordon i, en lastbil med sandlådesaker på flaket och en gräsklippare (som låter illa när man kör)
Men Sebbe var nöjd så då är mamma och pappa oxå nöjda.
Tur att jag tog mig i kragen och bakade muffins så de fick lite kalasfika =)

Men bilder kommer sen...
Kanske imorgon om jag orkar efter att vi haft kalas...

natti natti

Inga kommentarer: