2008-07-02

Juli...

Nu är det så där jobbigt igen att man inte hinner med tiden för att det går så fort :(

Midsommar har varit och det vart lungt. Som vanligt när vi ska iväg nånstans så tar det tid så att man inte kommer iväg då man har tänkt sig. (hur det nu kan vara så så fort jag inte ska iväg själv med Sebbe)

Jag har jobbat och stått i och ska jobba 3 nätter nästa vecka igen.

Har levererat 2 kuber och har 1 på gång, ska väl bli klar med den nästa vecka när jag jobbat, för nu när det har blivit varmt igen så orkar jag inte fixa med det när Sebbe har somnat. Det blir att göra allt annat istället, har lagat mat till lillkillen 2 kvällar. och ikväll blev det städat.
Det var verkligen behövligt. Men orkar man inte så gör man inte....eller något *ler*

Idag har vi träffat "grannen" satt och fikade lite och barnen fick leka med varandra.

Igår var jag och träffade Maria och hennes lillkille, som nu är 2,5 veckor :D så söt!
Ska fråga om jag får lägga upp bild här annars så får ni komma hem till mig och kolla....

Har köpt ny kamera blev trött på den förra och så sprang jag över en billig så där så att man itne kan låta bli....

Eline du får påminna mig jag har ju ett minnes kort som du skulle ha! Har haft det hemma nu ett tag, men det var ju läääänge sen vi talade om det.

Bilder får ni en annan dag...kanske imorgon om ni är snälla =)

Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uj uj vad du jobbar!
Tänkte försöka komma och hälsa på nån dag... Som sagt... Hör av mig! Kram på er!

E-line sa...

Det hade jag glömt bort. Hur stort va d?

Lidonia sa...

256 har jag för mig =)