2008-07-28

Söndag...

Ja idag hade vi fixat iordning för att det skulle komma folk. Men först ringde Per och sa att de inte skulle dyka upp.
Sen ringde Chatarina, hon var på marieberg och handlade och fixade, men skulle dyka upp om en stund.
Kom med en fin present till Sebbe som jag hade varit med och valt ut =)
Bjöd på fika och när klockan börja närma sig kvällsmats dags ringde jag till bror och frågade när de tänkte dyka upp. Det visade sig att de hade inte kommit från Avesta ännu så det bidde inget besök från dem idag inte.

På sätt och vis var det rätt skönt att det inte kom så många, men när man har räknat med det så blir man lite besviken när man ändå håller sig hemma för att folk som inte kunde komma på tisdag skulle komma nu istället.

Jaja....fikat finns ju kvar, måste bara baka en rulltårta till, för jag tror inte att den kommer att räcka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist å sitta å vänta å ingen kommer! Jag jobba ju annars hade jag kommit men tänkte komma imorrn om det går bra för nu har man ju semester! :-D Så Junior och jag kommer gubben får jag inte med mig!
Hade!

Anonym sa...

Tack! för supergod fika och trevlig pratstund! Du får gärna baka åt mig med =) Kram!