2009-01-14

3:e dagen på veckan (onsdag)

Ja då var det onsdag och livet leker....
...eller kanske inte.

Allt har gått bra hittills, men ska nog inte vara allt för överlycklig ännu.
Drömmer konstiga saker :S

Ska jobba inatt, ska faktiskt bli riktigt skönt.
Och tvättstugan har vi ikväll så jag får någonting att ta på mig när jag ska jobba. Tror inte nån på jobbet skulle uppskatta om jag kom dit näck faktiskt.

Idag har vi vart ute på förmiddagen i lekparken. Sara följde med och pratade och fotade lite får se om jag får några bilder sen. Hon hade fått en ny kamera.
Sebbe tyckte det var väldans skoj.
Men att åka ruschkana var inte lika roligt nu som när det var snö på den för då gick det som bara den att åka ner. Men tillräckligt skoj att man kunde åka mint 15ggr.

Nu ska jag bara invänta att Jerker ringer så ska vi äta lite. Ska bli gott, jag tänkte äta lax och killarna får köttbullar.

Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det du sysslar med?? "nyfiken" är det nåt som vi kan ta varandra i hand på eller "fniss"

Anonym sa...

Hmmm är oxå nyfiken! Ja du ska sluta röka å snusa så mycket?? app där har vi det! ;-)

Lidonia sa...

jag är oxå nyfiken, vad talar vi om?? *ler*