2009-01-19

Måndag och tiden bara rusar iväg...

Jaha....då har jag faktiskt fått en hel del uträttat idag.

* Jag har vart iväg och skaffat mig ansökningspapper till utbildning, se om jag kan få turen att få plats redan i nu i vår.

* Jag har köpt vax, kanske inte så viktigt, men ändå.

* Har ringt om stora motordagen, hon hade fått tider och datum på hela året en haltimme innan jag ringde så hon skulle återkomma så fort hon talat med alla inblandade igen.

* Har ringt runt till arbetsplatser (men i frövi har de nog gemensam arb.planerings dag för alla var borta)

* Har ringt till jobbet för att få nummer till lönekontoret, men hon var sjuk =( Men jag skulle få nummer till en tjej som hade hand om liknande boenden som 3:an i Linde och ev. Frövi. så kan kanske få in en sko där...

* Har bokat in lunch på fredag. Se om det blir eller om hon ligger på BB.

* Har beställt (födelsedags present till mig själv) pennor från nätet. Fick dem billigare där än om jag skulle ha köpt dem på stan. (med frakt)

Nu ska jag se om jag kan luska ut vem man ringer när man vill ha på papper hur mycket man har jobbat i kommunen sen man började... återkommer kanske om det.
Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och spela tills Sebbe vaknar.

Ikväll kommer Nellie hit och jag ska vara hundvakt.

Hadé

3 kommentarer:

Anonym sa...

O träffat mig =) haha =)
Jag skulle tippa på den som är löneansvarig. Jag ringde alltid till den när jag skulle ha papper på hur mycket jag jobbat osv...
Tack för en liten stund idag. Nu vet jag vad som gäller haha =)

Lidonia sa...

ja det tror jag oxå, men tänkte att jag skulle slippa ringa runt till alla som jag har jobbat för, för de har jag ingen aning om, tror det blir bättre att få tag på nån på själva lönekontoret som kanske kan ta fram allt på en gång =) Tack för stunden!

Anonym sa...

hehe jag skulle pröva med kommunens växel och be dem koppla mig till en lämplig person :P