2009-01-18

7:e dagen, men inte den sista =)

Ja då var det redan söndag. Fattar inte vad tiden går fort. Det är när jag känner som nu som jag vill börja packa ordentligt. För snart är vi vid flytten och inte packade :S
Hur skulle jag överleva det???

Ja då var det dag 7 och lite jobbigt har det allt varit, men nu tror jag att räddningen är inom räckhåll =)

Var och handlade igår, men som vanligt så är det lite smått och gott som man glömmer. Förstår inte varför. Men följde handlingslistan...men hade inte skrivit ner allt.

Sebbe har fått feber, förmodligen efter 1,5 års sprutan som han fick för snart 2 veckor sedan.
Det skulle ha en fördröjning på 14 dagar med reaktioner.
Han väckte mig inatt strax före 3 och hade skitit ner sig så totalt så det fick bli en dusch.
Sen ville han inte riktigt somna om fick väl lite ny energi och blev väckt ordentligt, Men tillslut så somnade han om, men jag är lite seg nu på morgonen.

Nu ska jag väcka Jerker och sen fixa frukosten. Stekt ägg och bacon =) Fina frukosten!

kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh vad nyfiken jag är =) Måste nog ta o ringa dig snart o höra vad du håller på med =)

Anonym sa...

Samma här feber på dag 9 är nu inne på dag 2 med hög feber stackars små....

Ja vad pysslar hon med?
Hmmmm....