2009-01-08

ojojoj..... nytt år!

Ja då var man inne på 2009 då....
kommer ta ett tag innan man kommer in det och skriva rätt... kommer nog stå 2008 på en hel del innan man kommer in i det.
(som varje år fattar inte riktigt varför)

Jag har hunnit med att dansa, var iväg till arbogadansen den 3:e sen har jag fyllt år.
Hade lite folk här dagen innan eftersom man ändå är ledig då =) Man får vara smart.
Men det har vart annat folk som grattat mig i år mot vad det brukar (skumt) Men trevligt.

Vi har köpt hus, vilket man kanske inte ska glömma *ler*
Inflyttning blir i mars. Så har ni ingerting för er då så kan ni komma och bära så slipper jag *asg*
Har av en underlig anledning sluppit undan att bära grejjer varje gång jag har flyttat.
Första gången hade jag "ryggskott" (vill inte tro att det var det, men fick rulla ur sängen på morgonen för jag kunde inte resa mig upp)
Andra gången kommer jag faktiskt inte ihåg varför jag inte bar någonting och sist hade jag spräckt svanskotan så då blev det inga lådor heller (fast jag fuskade och tog några i varje fall)
Hoppas att man kan bära nu (ska bara fixa barnvakt så jag har tid att bära)

nej nu ska jag bara ta det lugnt innan det är dags att lägga sig =)

Kram

Inga kommentarer: