2009-01-09

Äntligen fredag!

Fast jag är ju ledig ändå *ler*
Men det känns som om att man hinner så mycket mer när det är helg.
Ska hem till mamma ikväll på middag. John och Maria ska oxå dit.
Hoppas att pappa kom ihåg att skicka med tidningar med dem igår när de var där och käkade.
Så jag kan slå in lite skålar som inte inte använder så mycket så en låda blir full så jag kan få ställa den på högen med färdigpackade. =)

Har lovat brorsan att jag kunde packa åt dem oxå eftersom de ska flytta in om bara en vecka *ler* Men jag vill inte känna pressen som de får göra nu. Tur att han har Maria som har tagit med sig ett lass med köksgrejjer så fort de har åkt till nya lägenheten så där blir det inte allt för mycket med saker som måste packas ner.

Hoppas att plastbackarna kommer på "rea" snart Mlir sa att det brukar komma erbjudande på 4 för 100 och i vanliga fall så är det 2 för 100. Så det får ni hålla tummarna på att det kommer snart. Har införskaffat 2 men behöver fler.

Har kommit på att jag är usel på att komma ihåg vad folk heter. Skulle sätta mig och leta lite folk jag känner på facebook, men kommer ju knappt ihåg vad de heter. Typiskt mig!

Jaja...nu ska jag bara invänta så Sebbe somnat ordentligt sen blir det matlagning.
Ska bli skönt i huset för då sover jag inte vägg i vägg med köket.

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den "lilla" högen med kartonger =)
Lycka till med packningen! Ha en trevlig middag =)

Lidonia sa...

ja lilla är ju bara 2 kartonger som är klara, blir 2 till klara imorgon (det är väl itne så stort??)